Suport Clienti
Echipa noastra este aici sa te asiste
Suport clienti
Comenzi si Livrare
IN CAT TIMP IMI PRIMESC COMANDA?
Depinde de metoda de livrare selectata si de ora la care ai facut comanda. Poti sa primesti coletul intre 1 si 4 zile lucratoare. Acest termen poate creste datorita conditiilor meteo sau incidentelor de pe sosea.
CUM IMI CREEZ CONT?
Inregistrarea unui nou cont MBrands este foarte simpla.
Pasul 1
Introdu adresa de e-mail cu care vrei să te înregistrezi.
Pasul 2
Completează numele, prenumele și alege o parolă cât mai sigură.
CUM POT SCHIMBA ADRESA DE LIVRARE DACA ACEASTA ESTE GRESITA?
Ne trimiteti cat mai rapid un mesaj pe Whatsapp +40740200676 cu numarul comenzii si cu adresa de livrare corecta.
CUM URMARESC COMANDA?
Dupa procesarea comenzii si generarea AWB-ului o sa primesti un mail cu numarul coletului si unde poti sa-l urmaresti
O SA IMI SALVATI INFORMATIILE CAND PLATESC ONLINE CU CARDUL?
Nu! Noi nu procesam plata. Aceasta este procesata de cei de la Netopya care au cea mai avansata tehnologie in siguranta platlori online
PERCEPETI TVA?
Da! Suntem firma platitoare de TVA si suntem obligati sa colectam aceasta taxa pentru fiecare comanda.
IN CE TARI FACETI LIVRARI?
In momentul de fata livram in Romania, Ungaria si Bulgaria. In curand dorim sa livram in majoritatea tarilor din Europa.
DACA COMANDA MAI MULTE PRODUSE ACESTEA VIN INTR-UN SINGUR PACHET?
In general da. Produsele noastre au un singur depozit din care pleaca. Daca sunt cazuri speciale in care comanda dumneavostra vine in mai multe pachete o sa va anunte telefonic, un coleg.
Returnare sau Schimbare produs
CARE ESTE POLITICA VOSTRA DE RETUR?
Toate detaliile despre politica nostra de retur le gasesti aici: https://mbrands.ro/retur-in-14-zile/
AM PRIMIT PRODUSUL GRESIT
Se mai intampla uneori sa mai gresim si ne cerem scuze pentru acest lucru. Te rugam sa ne trimiti un mesaj pe Whatsapp +40740200676 cu produsul primit si numarul comenzii tale sa putem verifica si trimite cat mai repede produsul corect.
COLETUL A AJUNS DETERIORAT
In acest caz va rugam sa nu acceptati livrarea si sa semnalati acest lucru curierului si sa il rugati sa va completeze un proces verbal pentru acel colet deteriorat.
In cazul in care ati acceptat livrarea te rugam sa ne trimiti un mesaj pe Whatsapp +40740200676 cu produsul primit si sa vedem cum te putem ajuta.
UNDE POT EXPEDIA UN COLET RETUR?
Atat timp cat achitati taxa de transport si coletul ajunge cu ramburs zero la noi, il puteti pune pe urmatoarea adresa: Str. Valea alba, nr.8, Bucuresti, sector 5
CUM VA POT CONTACTA?
Simplu. Te rugam sa accesezi pagina noastra de contact
CE POT FACE DACA AM INTORDUS O ADRESA DE LIVRARE GRESITA SI AM FINALIZAT COMANDA?
Ne trimiteti cat mai rapid un mesaj pe Whatsapp +40740200676 cu numarul comenzii si cu adresa de livrare corecta.
POT SCHIMBA SAU ANULA O COMANDA FINALIZATA?
Sigur. Noi te ajutam, Trimite un mesaj pe Whatsapp +40740200676 cu numarul comenzii si cu ceea ce trebuie sa modificam sau sa anulam.
POT FACE O PRECOMANDA PENTRU UN PRODUS CARE NU ESTE IN STOC?
Nu. In acest moment nu acceptam precomenzi.